Menu
Your Cart

فیلتر سپراتور کمپرسور اطلس کوپکو GA 90 پاورسپ مدل AS 3420

فیلتر سپراتور کمپرسور اطلس کوپکو GA 90 پاورسپ مدل AS 3420
فیلتر سپراتور کمپرسور اطلس کوپکو GA 90 پاورسپ مدل AS 3420
  • موجودd: موجود
  • مدل: AS 3420
  • مکان: سهند ابزار
تماس بگیرید
قیمت بدون مالیات: تماس بگیرید

گزینه های موجود

فنی
کشور سازندهایران
فیلتر
ارتفاع فیلتر270 میلمیتر
دهنه فیلتر160 میلیمتر
فلنچ فیلتر360 میلیمتر
قطر فیلتر210 میلیمتر
تعداد سوراخ فلنچ8 عدد سوراخ 14 میلیمتری

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
تایید امنیتی

توضیحات

 

توضیحات فیلتر سپراتور کمپرسور اطلس کوپکو GA 90 پاورسپ مدل AS 3420

فیلتر سپراتورکمپرسور اطلس کوپکو GA 90 ساخت شرکت پاورسپ مدل AS 3420 بر روی کمپرسورهای اطلس کوپکو مدل GA 55 Plus  و GA 90 from 2005 نصب می شود. این اویل سپراتور از بهترین مواد اولیه موجود در بازار ایران ساخته شده است. سپراتور AS 3420 تحمل فشار تا 14 بار را دارد و حدود 1000 ساعت کارکرد مفید دارد. بر روی فلنچ فیلتر سپراتور اطلس کوپکو GA 90 تعداد 8 سوراخ 14 میلیمتری قرار دارد. همچنین به همراه فیلتر سپراتور پاورسپ مدل AS 3420 یک جفت واشر آب بندی کلینگریت عرضه می شود. کیفیت واشر آب بندی بر عملکرد سپراتور المنتی تاثیر مستقیم دارد.
سپراتور تا حد بسیار زیادی ذرات روغن را در خروجی هوا کاهش می دهد. اما اگر استاندارد خاصی از میزان مجاز ذرات روغنی مد نظر دارید می توانید از میکروفیلتر کمپرسور اطلس کوپکو در کنار فیلتر سپراتور  استفاده کنید. میکروفیلتر بخارات و ذرات گازی شکل روغن را به کمک کربن فعال حذف می کنند. تیم سهند ابزار به عنوان مرکز فروش فیلتر سپراتور پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.
تعویض به موقع فیلتر هوا و روغن کمپرسور به همراه تنظیم صحیح ساکشن کمپرسور  در عملکرد فیلتر سپراتور پاورسپ تاثیر مستقیم دارد. 

 

 

ویژگی های فیلتر سپراتور کمپرسور اطلس کوپکو GA90 پاورسپ مدل AS 3420

- ساخت ایران 
- ساخته شده از بهترین مواد اولیه موجود در بازار  ایران
- تحمل فشار تا 14 بار
- حدود 1000 ساعت کارکرد مفید
- 8 عدد سوراخ 14 میلمیتری بر روی فلنچ
- دارای یک جفت واشر آب بندی
 

خرید امن 

 

سایت سهند ابزار دارای نشان  ملی ثبت و نماد اعتماد الکترونیکی است . این دو نشان خرید امن از طریق فروشگاه اینترنتی سهند ابزار را تضمین می کند. شما می توانید پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه درخواست فاکتور  دریافت نمایید. 
 

 مشاوره ، استعلام قیمت و خرید عمده 

در بخش نظرات می توانید، سوالات خود در رابطه فیلتر سپراتور کمپرسور اطلس کوپکو GA90پاورسپ با کد فنی AS 3420  را با ما درمیان بگذارید. مهندسین  و مشاورین مجموعه پس از بررسی در کمتر از 24 ساعت پاسخگوی شما خواهند بود. لازم به ذکر استقیمت در سایت سهند ابزار به روز می باشد. چنانچه کالا بدون قیمت باشد به معنای نوسان قیمت در بازار است و می توانید به صورت تلفنی استعلام نمایید.
پیش از ثبت سفارش بیش از 5 عدد با دفتر تهران به شماره 02133751000 تماس بگیرید.
 

صفحات مرتبط: لیست  انواع فیلتر هوا/ لیست انواع فیلتر هیدرولیک/ لیست انواع فیلتر گازوییل/ لیست انواع فیلتر روغن/فیلتر سپراتور کمپرسور چیست

 

 

 

کالای مورد نظر شما در حال حاضر ناموجود است لطفا اایمیل خود را وارد نمایید. به محض موجود شدن کالا شما را مطلع خواهیم نمود.
 

نام
ایمیل
تلفن
توضیحات